رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

امان از این دو تا دخترخاله

1392/10/5 9:53
نویسنده : مامان
72 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز تو اداره بودم دیدم مادرجون رها زنگ می زنه ، دیانا اونجا بود ( دختر خاله رها) گوشی رو گرفته بود به من می گفت برو رها رو از مهدکودک بیار ، می خوایم باهم بازی کنیم ، راضیش کردم که رها رو بعداز ظهر میارم ، ولی انگار حریف این دختر طلا نشدن و خاله جونش ( خاله فاطی) رفته رها رو آورده ، بعد از اداره وقتی رسیدم خونه مادرجون ، چشمتون روز بد نبینه ، رها در حال گریه ، تمام پولوها وسط حال ولو و دیانا حالته اخم و مادرجون بنده خدا هم حیران و در حال جمع کردن دونه های  برنج !!

آخ امان از این بچه ها ، گویا سر نشستن روی میز برای خوردن غذا ، با هم دعوا کردنو و دیانا هم شروع کرده و...

بعد از چند مدت ، باز با هم آشتی کردن و و من هم بخاطره این آشتی کنون اسمارتیس بهشون دادم باز داشتن بخاطره رنگهای اسمارتیس دعواشون می شد که جلوشونو گرفتم ، و حواسشونو پرت کردم .

بعد تندی لباس پوشیدم که بریم خونه تا کار به جاهای باریکتر نرسیده ولی خانون خانومها نمی آمد و می گفت تو برو ، من هستم ، باز به هزار زور و بلا راضیش کردم و آوردمش خونه

امان از دست این بچه های ناز و خوشگل ما

خدایا باز هم بخاطر این نعمتهای بزرگی که به ما عطا کردی ممنونیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)