رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

21 ماهگی

1392/5/12 10:55
نویسنده : مامان
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم

امروز صبح وقتی رها رو به مهدکودکش بردم ، از همان در از بغلم آمد پایین و خودش ، کیف به دست سمت مربی اش رفت البته طبق عادت همیشگی یکم گریه می کرد، عزیز دل مامانی تقریباً دیگه عادت کرده ، خاله جونش میگه وقتی میرم دنبالش ، از در مهدکودک که میریم بیرون میگه کو بچه ها ، دوستام کو ؟

از وقتی که مهد رفته غذا خوردنش خیلی خیلی بهتر شده ، هر غذای جدیدی که می بینه وقتی یکم می خوره میگه این چیه ؟ کلاً خیلی سئوال می کنه و از این بابت خیلی خوشحالم

تقریباً می تونه بیشتر کلمه و جملات را تکرار کنه و به زبان بیاره ، همه میگن خیلی زود به حرف آمده و خوب صحبت می کنه ،

 وقتی باباش از بیرون میاد، کیفشو می گیره و میگه چی خریدی ،

وقتی پیاز پوست می کنم ، بهش می گم رها پیش من نیا دارم پیاز پوست می کنم اون هم هر وقت اسم پیاز میاد ، الکی چشماشو تنگ می کنه و می ماله و میگه مامانی چشم ، مامانی چشم

کلمه سلام رو خیلی خوب میگه،پشت تلفن ، هر کی زنگ می زنه سلام می کنه و دائم تو خونه میگه مامانی سلام ، بابایی سلام  

چند روز پیش پسته می خواست گفتم تموم شده باید بابایی بخر بعد آیفون  رو برداشت گفت بابایی پسته بخرلبخند

کتاب دادستاناشو میگره پاره می کنه و میگه مامانی ، پاله کرد ( یعنی پاره شد ) بعد سرشو تکون میده

و کلی کارهای جالب و خنده دار دیگه ....

الهی فدای این دختر ناز برم من

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)