رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

تجربه مهدکودک

1392/5/12 11:00
نویسنده : مامان
120 بازدید
اشتراک گذاری

                                                     

دوستان سلام

بلاخره وقتش رسید دیروز دختر گلم را برای اولین بار به مهدکودک (نیلوفر )فرستادم ، خودم از چند روز قبلش استرس داشتم ، با رها هم خیلی حرف زده بودم ، و همش در طول روز می گفت بریم پیش بچه ها ، وقتی آنجا رسیدیم خیلی ذوق زده شده بود ، کلی بازی کرد بعد از نیم ساعتی که پیشش بودم  ، رفتم طبقه پایین ، و از  تلویزیون اونو نگاه می کردم ، ناز گلم وقتی دیده بود من نیستم گریه رو سر داده بود ، ٢ ساعت تمام گریه می کردگریه و من .....

مادرجونش زودتر ازمن خودشو به مهدکودک رسونده بود و فضای مهدکودک رو دیده بود ، وقتی فهمید گریه کرده ، به من می گفت دختر گلم رو نبر،خودم باز هم نگه هش می دارم ، برای مادرجونش خیلی سخت بود چون نزدیک ٢ سال پیش اون بود

ولی من و باباش فکر می کنیم رفتن به مهدکودک بچه ها رو مستقل تر می کنه ، خیلی خیلی سخته ولی لازمه

ساعت 12 ظهر رفتم بیارمش ، دیدم رها روی پای مربیش خوابیده و هنوز داره هق هق می کنه وقتی این حالت رو دیدم ...  قلبگریهوقتی بغلش کردم که ببرمش دیدم چشمای کوچولوشو باز کرد تا منو دید زد زیر گریه گریهو من بغلش کردم و تا تونستم بوسیدمش ماچقلببغلناراحت

راستی امروز هم خاله جون فاطیش ، اون رو به مهدکودک برده ، همین الان می خوام به هش زنگ بزنم به من زنگ بزنو حالتو شو بپرسم امیداوارم امروز کمتر گریه بکنه

عزیز گلم ، بدون مامانی خیلی نارحته که گریه میکنی ، و الان که اینجا هسم ، دلم پیشته ، می دونم وقتی بزرگ بشی و این مطالب  رو بخونی قاه قاه بخندی خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)