رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

20 ماهگی رها جیکر و کارهایش

1392/4/23 9:57
نویسنده : مامان
157 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها خودم دیگه رها رو به مهد می بر م و خاله فاطی اش میره می گیرش ، فکر نمی کردم اینقدر زود به مهد عادت کنه ، صبح که می خوام ببرمش بهش اطمینان می دم که دنبالش میام و رها میگه باشه ، آخ قربون این دختر فهمیده ام برم من

وقتی به مهد می رسیم دستشو به سمت مربی اش باز می کنه البته با گریه گریهولی 5 دقیقه بعد که من رفتم ساکت می شه ، هنوز خیلی جا داره که آشنا بشه ، طفلی 5 روزه که رفته ، مربی اش میگه فقط به من می چسبه و از بغلم پاین نمی یاد ، اون میگه کم کم خوب می شه ، خدا کنه

حالا یکم از کارهاو شیرین زبونیاش بگم که دل همه رو برده

شب که می خواد بخوابه ، شب بخیر میگه ( البته خونه دیگه خاموشی زده میشه و همه باید بخوابن)

وقتی لباس نو تنش می کنم و گیره سرش می زنم میگه عسک یعنی مامانی عکس بگیر آنوقت خودش میاد نگاه می کنه

چند شب پیش موقع آب خوردن سرفه اش گرفته بود ، با یک حالت هیجانی پشتشو به باباش نشان می داد و می گفت پشت پشت یعنی پشتمو بزن ، باباش از خنده ریسه رفته بودقهقهه

الان دیگه جملات چند کلمه ای میگه ، مثلاً ، اِ نکن دیگه ،اِ مال خودمه ، مامانی بده ، بخوابیم دیگه و... دیگه یادم نمی یاد

کلمه هایی مثل صهبا ، هستی ، دایی جون ، محجوب ، خیار ، گوجه ، موز ، زردالو و پسته و... درست ادا می کنه

کتاب رو ککا میگه

عمو پورنگ رو عمو پولنگ میگه

و...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)