رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

من می تونم روی پاهایم بایستم

1391/8/1 12:47
نویسنده : مامان
69 بازدید
اشتراک گذاری

مژده مژده  

                       نایت اسکین

 

                            بچه ها جونم سلام

 

 

دیشب من تونستم برای چند ثانیه ای روی پاهایم بایستم ، اصلاً مبل رو هم نگرفته بودم ، وای که چقدر کیف داشت، پاهایم ر و محکم روی زمین فشار داده بودم و دستامو باز کرده بودم که نیافتم ، بابایی هی مامان جونم رو صدا می کرد می گفت ببین رها رو ، وایساده ، همه ذوق زده شده بودیم

تازه یک چیز دیگه ، دیشب هم هر چی دستمال کاغذی بود رو یکی یکی از جایش در آوردم،  یهو دیدم همه جام سفید شده ، نمی دونم چرا مامان بابام این دفعه به من هیچی نمی گفتند ،  وای که چقدر حال کردم ، تازه مامان جونم ازم عکس و فیلم هم گرفت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)