رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

دومین عید قربون

1391/8/6 10:09
نویسنده : مامان
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ،

دو ساله که با وجود رها عید ها ، برای من و باباش حال و هوای دیگه ای داره ، مثل دیروز که عید قربون بود و همه پیش هم بودیم ، البته بابای رها مجبور بود صبح ، مغازه بره ولی باز سر ناهار یکم با تاخیر خودشو رساند .

صبح  روز عید قربون لباسهای خوشکل رها را تنش کردم و رفتیم خونه مادرجونش،  آخه دایی جونش (غلامرضا ) قرار بود گوسفند بکشه ، خیلی خوش گذشت ، بعد از کلی خوردن و خندیدن و عکس گرفتن ، رفتیم خونه مامان جونش ، انجا هم همه منتظرمون بودند ، پریناز و سامان دور رها می چرخیدند و ذوق می کردند ، موقع ناهار ، رها برای اولین بار بدون زحمت ، ناهارشو خورد ، فکر کنم خیلی گرسنه اش بود , آنقدر از ناهار خوردنش ذوق کرده بودم که کلی ازش عکس گرفتم ، حتماً بعداً تو وبلاگش می گذارم ، خلاصه بعد از ناهار باز کلی عکس گرفتیم بعد آمدیم خونه ، دختر گلم تو ماشین خوابش برده بود ، آنقدر خسته بود که تا ساعت ٨ شب خوابید . بعد از بیدار شدن رها دوباره رفتیم خونه مادرجون ، بعد آخر شب همگی آمدیم خونه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
6 آبان 91 10:22
با سلام. خوشحال می شم به وبلاگ "کودک من" سر بزنید. امیدوارم مطالب این وبلاگ مورد استفاده شما مامان عزیز واقع بشه و با نظراتتون ایرادات ما رو گوشزد کنید. با تشکر. http://koodakeman91.niniweblog.com/