رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

اولین روز شنا رها

1395/3/31 9:47
نویسنده : مامان
83 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم 

می خوام خاطره اولین روزی که رها جونم به شنا رفت رو براتون بگم ، تو ایام ماه مبارک رمضون تصمیم گرفتم رها رو کلاس آموزشی شنا بفرستم ، بلاخره روز موعود رسید و رها خانم با هزار شوق و سئوال در ذهن به شنا رفت ، وای سر از پا نمی شناخت ، معلمش ( زهرا جون ) می گفت رها خیلی دل و جرعت داره و اصلاً نمی ترسه ، وقتی          می خواست از آب بیرون بیاد  گریه می کرد و می گفت می خوام بازم باشم ، قول دادمش که باز بیارمش

دیروز جلسه پنجمش هم تموم شد ، چند جلسه ای است که دیانا هم باهاشه ، وای نمی دونید چکار می کنند  ،  معلمش می گه رها خیلی خوبه و استعداد این کار را داره ، خیلی دلم می خواد ادامش بده ، امیدوارم همینطور بشه و همکاری بکنه 

دیروز متوجه شدم که کلاس شنا رو بعد از افطار انداختند ، خیلی ناراحت شدم آخه باباش تازه ساعت 9/5 شب خونه میاد و من نی دونم چکار کنم ، ولی چاره ای نیست باید به هر زحمتی که هست بفرستمش 

تا بعد خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)