رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

16 ماهگی رونیا جون

1395/3/16 12:08
نویسنده : مامان
79 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه و دو دخمل گل خودم 

رونیا جونم تولدت مبارک ، 16 ماهه شدی عزیز دلممحبت

دختر گل من رونیا خانوم 16 ماهه شد ، این دو وروجک مامان و بابا مثل برق و باد بزرگ می شند ، کلی شیطون شدند ، وابستگیشون بهم بیشتر شده ، صبحها وقتی رها رو به مهد می برم همش اصرار می کنه رونیا را هم ببریم ، آخه رونیا رو باباش دیر تر به مهد می بره ،

 خیلی کارهای بامزه می کنند  مثلاً رها در گوشی با رونیا صحبت می کنه و رونیا به علامت تایید سرشو تکون  می ده، با هم خونه سازی هم می کنند . ولی زیاد رها نمی تونه  با رونیا بازی کنه ، رها می گه رونیا کوچیکه و بازی بلد نیست به من می گه مامان رونیا کی بزرگ می شه ؟متنظر

رونیا چند وقتی هست که شیر محلی با عسل می خوره، از این بابت خیلی خشحالم ، کارهای رها رو خیلی تقلید می کنه ، دلشمی خواد آب میوه رو با نی بخوره اما بلد نیست ، نون خیلی دوست داره و دائم نون دستشه ، هندونه هم زیاد می خوره 

عسلهای من رها و رونیا جون دوستتون دارم بوس

تا بعد بای 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)