رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

وروجکهای من

1395/3/3 11:39
نویسنده : مامان
72 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم

ببخشید که دیر به دیر سر می زنم ، واقعاً با این دو وروجک و کار بیرون از خونه ، وقت کم میارم ، مدتی است که رها و رونیا سرما خورده هستند ، رونیا بیشتر ، چند روز که دائم تب شدید داشت و من شبها نمی خوابیدم و همش پاشویش می کردم ، الحمدالله یکم بهتر شده ، و حالا پدر بچه ها سرما خورده خستهغمناک

چند وقت پیش بچه ها آزمایش داده بودند ، رها جون که مشکلی نداشت ولی رونیا آلکالینش خیلی بالا بود و قرار بود یک ماه دیگه آزمایش تکرار بشه ، امروز رفتم دوباره جواب آزمایش دومش رو گرفتم خوشبختانه نرمال بود ، نمی دونم مشکل از کجا بود ولی این یکماه خیلی استرس داشتم ، خدارو شکر که بخیر گذشت.

وروجکهای من خیلی بازیگوش هستند و دائم باهم در حال ...خندهگریهبغل

دیشب رفتیم کالسکه رها رو از خونه مادرجونشون آوردیم وای نمی دونید این دو تا چکار می کردند ، با هم می شستند و دائم تو حال می خواستند راشون ببریم ، گاهی با هم دعوا می کردند و گاهی ...  رها که می گفت می خوام تو کالسکه بخوابم ، تموم عروسکهاشو داخل کالسکه گذاشته بود و راشون می برد ( قابل توجه اینکه ساعت 12.5 نیمه شب بود ) خلاصه بعد از کلی بازی کردن ، خاموشی زدیم و گرفتند خوابیدن

امان از دست این دو وروجک ناز نازی خودم محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)