رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

6 ماهه شدن رها از زبان خودش

1391/2/26 10:28
نویسنده : مامان
86 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوستای خوبم

 

من دیگه دارم ٦ ماهم می شه چند روزی که مامان جونم به من غذا می ده ، اون هم با قاشق ، مثل بزرگترها  ، اینقدر کیف داره،  فکر کنم اسمش فرنی باشه ، خیلی خوشمزه خوشمزه،  حالا دیگه سر سفره من هم با قاشق غدا می خورم هورا

از امروز من دیگه می خوام برم خونه مادرجونم چون که صبحها مامان جونم سر کار می ره و منو کسی نیست خونه نگه داره ، آخ جون خونه مادرجون خیلی خوش می گذره مخصوصاً اگه دیانا هم آنجا باشه .

بعضی اوقات دیانا ، دختر خاله ام رو می گم،  به زور می خواد پستونکمو تو دهانم کنه و من خیلی اذیت می شم ، آخه من نمی خوام پستونک بخورم دیگه . تازه بعضی اوقات هم که پستونکه خودشو پیدا نمی کنه برای منو تو دهانش می گذاره تعجب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)