رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

امان از گریه های رها جیگر

1391/3/6 10:11
نویسنده : مامان
77 بازدید
اشتراک گذاری

بلاخره پنج شنبه رسید و قرار بود آن روز رها رو ببرم آتلیه عکس بگیرم ، کلی لباسهاشو گرفته بودم که با هر کدام عکس بگیرم ، با خاله اش هم هماهنگ کردم که با من بیاید ، برعکس رها آن روز خیلی دیر از خواب بیدار شد ، بعد از اینکه حاضرش کردم ، رفتیم ، آنجا علی و موژان منتظر ما بودند ، با کلی ذوق آماده اش کردیم ، ولی آنقدر گریه و غریبی کرد ، که نگو و نگذاشت  عکس بگیره ، دست زدن و پا کوبیدن هم فایده نداشت ، همه اش می خواست بیاد بغل من ، البته تازگیها دخترم سرما خورده و یکم بی حوصله هم هست .

 من که دلم خیلی سوخته بود ، چون دوست داشتم عکس جیگرم رو بگیرم ناراحتافسوسبه خودم دلداری می دادم و می گفتم ، چه می شود کرد ، بچه است دیگه قلب 

قرار شده سه شنبه دوباره ببرمش ، خدا کنه این دفعه سرحال باشههوراانشاءالله اگه عکساشو گرفتم حتماً در وبلاگش می گذارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)