رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

صندلی ماشین رها و بی حواصی مامان

1391/2/18 10:37
نویسنده : مامان
147 بازدید
اشتراک گذاری

 

 وقتی مثل همیشه آمدم از خونه مادرجون تو رو خونه ببرم ، گذاشتمت داخل صندلیت ، اما کمربند آن رو به سختی بستم ، با اینکه برای بستن کمربند خیلی معطل شدم اما تو صدایت در نمی آمد چون خیلی برایت تازگی داره ، وقتی در ماشین رو بستم متوجه شدم که سوئیچ داخل ماشینه . و تو داخل ماشین گیر کردی ، داشتم از ترس سکته می کردم ، تو که از همه جا بی خبر بودی  ، می خندیدی ، لبخندو من با اینکه دل تو دلم نبود با هات بازی می کردم که نترسی ، سوئیچ ماشین خاله فاطی و دو تا از همسایه ها رو امتحان کردیم اما به ماشین نخورد . تو هم که کم کم متوجه شده بودی یه خبرهایی هست ، حالت گریه رو گرفته بودی ناراحت، بلاخره بعد از ٥ ، ٦ دقیقه معطلی با سیخ کباب در ماشین رو باز کردیم . وقتی در ماشین رو باز کردیم حسابی بغلت کردم و یک دل سیر بوس، بوس ، بوس... آخ چقدر دوست دارم عزیزم ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)