رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

تولد 4 سالگی رها جون در مهدکودک

1394/7/1 9:05
نویسنده : مامان
140 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

دیروز برای دختر گلم یه تولد کوچولو در مهدگرفتیم البته تولد عزیز من 7 مهر است اما به دلایلی دیروز 94/6/31 گرفتیم دیانا و خاله فاطی هم رفته بودند خود من هم یک ساعت از اداره مرخصی گرفتم و رفتم قرار نبود من برم ، وقتی رها منو دید خیلی ذوق زده شد با خودم گفتم چه خوب شد آمدم دل دخترم شاد شد بغل

از تولد براتون بگم که حسابی به این فرشته های کوچولو خوش می گذشت وقتی روی سرشون برف شادی می ریختم نمی دونین چکار می کردن ،همش به من می گفتن مامان رها دوباره بریز ، دوباره بریز .......

الهی که همیشه شاد و خرم باشن

بعد از خوردن کیک و بستنی رها با دیانا و خاله فاطی خونه مادرجونش رفتن و حسابی شیطنت کردن وقتی از اداره اومدم برف شادی رو گرفتم و حسابی با بچه ها بازی کردم بچه ها داخل حیاط رفته بودن و من از بالای ایوان روی سرشون برف شادی می ریختم خیلی خیلی ذوق می کردند . وای چقدر خنده های بچه ها قشنگه خنده

تا بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)