رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

شیطنتهای رونیا خانم

1394/6/25 9:07
نویسنده : مامان
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی ، دخمل کوچولوی ما روز به روز داره بزرگتر می شه انگار همین دیروز بود که بدنیا آمده بود ، حسابی شیطون شده دیشب برای اولین بار تونست یک دقیقه ای بشینه ( 94/6/24) ، صداهای مختلفی از خودش در میاره ، غلت زیاد می زنه در یک چشم بهم زدن از این ور حال به اون ور می ره ،دائم باید مراقبش باشیم که به جایی نخوره ، چند روز پیش غافل شدم برای چند لحظه ای روی تخت گذاشتمش ، خودم هم پایین تخت داشتم دنبال وسیله می گشتم  یک دفعه دیدم صدای جیغش بالا رفت من و بابایی به طرفش .... عزیز من از روی تخت افتاد ه بود خیلی حالم بد شده بود گریه خوشبختانه فاصله تخت تا زمین کوتاه بود و گل من هیچیش نشده بود  ولی با داشتن بچه ای به این سن باید خیلی خیلی مراقب بود

خدایا شکرت که برا رونیا جونم هیچ اتفاقی نیافتاد

بای تا بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لوازم کودک
25 شهریور 94 14:57
خدا رو شکر که فاصله ی تخت تا زمین کم بوده و بچه آسیب ندیده... خدا حفظش کنه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خدا شکر برای فرشته کوچولوی من اتفاقی نیافتاد ممنون