رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

عید قربون و گوش درد رها

1394/7/4 8:50
نویسنده : مامان
145 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی الخصوص دو دخمل خودم رها و رونیا

خیلی خوشحال بودم که عید قربون امسال دخمل کوچولوی من رونیا جیگر هم در کنار بقیه پیش ما بود ، امسال عید خونه مادرجون بچه ها رفته بودیم صبحش خیلی خوش گذشت همه بودند خاله جونها ، دایی جونها و..... کلی هم عکس گرفتیم اما بعداظهر رها جونم گوش درد کرد . سابقه نداشت گوش درد بکنه اما طفلک اون روز خیلی درد می کشید گریهخلاصه شب بردمیش دکتر ، گفت گوشش ملتهب شده ، یک شربت استامینوفن داد و.... شربت را که خورد گوشش خوب شد . فردای اون روز باز دوباره زمزمه گوش درد .....غمگینمجبور شدم داروهای دیگه شو براش شروع کردم 

آها راستی نگفتم چند ماهی است که رها تو اتاق خودش می خوابه و گهگداری صبحها میآید پیش من ، دیشب وقتی صبح کنارم خوابید دیدم بدنش خیلی داغه، سریع شربت بهش دادم و کنارش نشستم تا تبش پایین بیاد، خدا را خیلی شکر کردم که متوجه تبش شدم ، اگه متوجه نمی شدم معلوم نبئپود چه اتفاقی می افتاد  ،به خاطره همین امروز هم مهدکودک نفرستادمش و قرار بره خونه مامان جونش 

چند وقتیه رها و رونیا مرتب مریض میشن ، خیلی نگرانم و همش دعا دعا می کنم که زودتر خوب بشن

خدایا هیچ چیز بهتر از سلامتی نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)