رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

امان از این دختر خاله های شیطون

1393/2/4 9:12
نویسنده : مامان
161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه بخصوص دختر گل خودم

عزیز مامان دیروز طبق معمول بعداز ظهر ، هر کار می کردم از خواب بیدار نمی شدی ، قلقلک ، ناز کردن و شعر خوندن و... تا گفتم بیا بریم خونه مادرجون مثل جت پا شدی !! بعد از اینکه من کمی بیرون خرید کردم ، رفتیم خونه مادرجون ، دیانا و خاله جون محجوب هم اونجا بودن ، و تو خوشحال لبخند دیگه رفتین تو اتاق خاله فاطی و بیرون هم نیامدین ، یک لحظه که آمدم تو اتاق ، دیدم تو لباس خاله فاطی رو تن کردی و دیانا هم کفش و عینک بنده خدا رو ، و خاله فاطی هم شاکی و...

موقع رفتن هر چی گفتم بیا بریم ، در رو بستی گفتی نمیام ، خلاصه قرار شد بابایی دنبالت بیاد ، وقتی آمدم خونه یک ساعتی که گذشت زنگ زدم که ببینم چکار می کنی ، وای که صدای گریه دیانا و تو می آمدگریه ، و منتعجب...  کاشف به عمل آمد دو تایی رفته بودین دستشویی و تو دختر بلا زمین خوردی و لباسهات خیس شده بود ، و از آنجایی که لباس خونه مادرجون نداشتی ، لباس دیانا رو پوشیدی و دیانا هم گریه که چرا لباس من رو پوشیده

وقتی خونه آمدی ، لباسهاتو عوض کردم و با بابایی دوباره رفتین لباس دیانا رو بهش دادین

راستی دیانا هم دستاتو لاک زده بود ، وای چه لاکی تمام انگشتات لاکی بود ناراحت

امان از دست شما بچه های شیطون بلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)