رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

2 سال 5 ماهگی

1392/12/20 10:40
نویسنده : مامان
61 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

سال نو در راهه و همه منجمله من خیلی کار دارم ، خونه تکونی ، خرید عید ، مهمونی و... گفتم مهمونی ، فردا سالگرد عقدمونه و قراره پنج شنبه 22/12/92 یه جشن کوچک طبق روال هر ساله بگیریم ، 4 سال از ازدواجمون می گذره ، خدایا شکرت ،  هم همسر خوبی و هم یه دختر ناز و شیطون بلابه هم دادی، انشاءالله که لایق این همه محبت باشم  

رها این روزها خیلی شنگوله ، هر روز بعداز ظهر ها به اتفاق هم می ریم بازار ، تو مهد کودک هم جشن و مراسم بخاطره سال نو دارن و حسابی بهش خوش می گذره ، کلاً سرش شلوغهمشغول تلفن

حسابی شیطون بلا شده ، یه کارها و یه حرفهای می زنه که نگو ، تازگیها به عروسکهاش خیلی علاقه نشان می ده ، شبها موقع خواب تمام عروسکهاشو روی تخت می شونه و به من میگه بیا برام کتاب بخون ، اگه یه عروسکش نباشه ، میگه ... گناه داره برم بیارمش ، تنها می مونه و.... در ضمن عروسک خرسی شو بیشتر از همه دوست داره و موقع خواب بغلش می کنه خواب

تو دستشویی رفتن عزیز دلم یکم اذیتم می کنه و دیر به دیر می ره ، تازه حتماً باید با هو هو چی چی بره ، این فن رو از سی دی کتی یاد گرفته و وقتی می رسه میگه ایستگاه دستشویی و  میره .....

تازگیها دستش (با پا بلندی ) به آب سردکن یخچال می رسه و هر دم با یه لیوان سر یخچاله !!

غذای مورد علاقش ، باقلا پلو با گوشت یا ماهیه و البته ساک مادرجون !! اگه هر روز بهش بدم کمشه ، هر قاشقی که می خوره باید یه باقله روش باشه !!

غذاهایی که کمتر دوست داره ، غذاهای شیرین مثل کشمش ته چین ، خورشت فسنجان ، سوپ

راستی نگفتم لباس عید دختر گلم ، یه سارافون کرم قهوه ای با یک زیر سارافونی نباتی و کفش سفید البته دیروز رفتم براش جوراب شلواری نباتی بخرم که تا الان پیدا نکردم

وای الان باباش بهم زنگ زد گفت رها صبحانه نخورده و یکم بد حاله ، و بردش مهد کودک

 خدا نکنه دوباره سرما بخوره ناراحت انشاء الله

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)