رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

حاجی فیروز در مهدکودک

1392/12/25 9:24
نویسنده : مامان
77 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی                                 

از چند روز قبل همش رها بهم می گفت می خواد تو مهد کودکمون حاجی فیروز بیاد ، امروز یکشنبه ، قراره تو مهد کودک جشن سال نو بگیرن  و حاجی فیروز بیاد ،  مجبور شدم رها رو بخاطره جشن امروز زودتر بیدارش کنم ، تا گفتم می خوایم بریم مهدکودک حاجی فیروز ببینیم ، سریع بیدار شد ، بعد از خوردن یکم صبحانه بردمش مهد ، می دونم خیلی بهش خوش می گذره آخه از چند روز قبل منتظره این روز بود

فکر کنم امروز بابای رها بخاطره اینکه من اونو به مهد بردم ، کلی ذوق بکنه ،  آخه رها خانم صبحها تا بیدار بشه و بره مهد ، کلی وقت بنده خدا رو می گیره ، البته خودمونیم ما ، هیچ وقت گلایه نمی کنه و کارهاشو با دلو جان انجام میده ، آفرین به این بابای خوبلبخند

راستی دیروز هم تو مهد کودک از رها کنار سفره هفت سین عکس گرفتند ، لباسهای عیدشو به مهد بردم و گفتم دو تا عکس خوشگل از دخمل نازم بگیرن قلب

تا بعد بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)