رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

تجربه آبله مرغون

1392/5/26 10:28
نویسنده : مامان
74 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند روزی بود که رها خیلی بی قراری می کرد و همش بهونه می گرفت بعضی اوقات هم احساس می کردم تنش داغه ، نمی دونستم چرا اینطوری شده ، همش می گفت مامانی دستم درد می کنه قرص بخورم خوب بشه ، تا اینکه چند دانه قرمز رنگ روی بدنش دیدم ، پنج شنبه مرخصی گرفتم رها رو بردم دکتر ، دکتر گفت آبله مرغونه

این روزها قیافه اش خیلی دیدنی شده میگه خال خالی شدم ، یا میگه مامانی من خوب می شم ، شربت بخورم ، خوب می شم نه مامانی؟

پریشب و دیشب خیلی اذیت شد طفلک بدنش خیلی خارش می کرد ، من هم تا صبح همش بدنش رو دست می کشیدم و مواظب بودم دست به صورتش نزنه ، دیشب ساعت 5/4صبح بیدار شد به زحمت ساعت 5/7 خواباندمش ، نزدیکهای ساعت 9 هم بردمش خونه مادرجونش ، آنقدر خسته بود که از خواب بیدار نشد .

این هفته قصد دارم مهد کودک نبرمش تا فرشته کوچولوی ما خوب خوب بشه

حتماً عکسشو تو وبلاگش می گذارم ، منتظر باشید

(26/5/92)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خواب گو
26 مرداد 92 12:04
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.