رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

واکسن 18 ماهگی رها

1392/1/19 13:07
نویسنده : مامان
70 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام،

هفته دوم عید بود که رها رو می خواستم ببرم واکس 18 ماهگی شو بزنم ، از چند روز پیش ، استرسم شروع شده بود آخه شنیده بودم درد داره و چند روز نمی تونه پاشو تکون بده ، از چند ساعت قبل ، شربت استامینوفن بهش دادم بعد با باباش بردمش مرکز بهداشت ، وای که چقدر گریه کرد، هم قطره بهش دادن و هم دوتا آمپول یکی به دست و یکی به پاش  ، خلاصه بعد از کلی گریه کردن آوردمش خونه ، من هم که به خاطره واکسن رها چند روز مرخصی گرفته بودم ، حسابی بهش رسیدم ،  تا چند ساعت اول خوب بود و روی مبل بالا و پایین می رفت ، بعد شیر خورد و خوابید ، دائم کمپرس آب سرد و گرم می کردم ، بعد از بیدار شدن دائم یک جا نشسته بود و به من هم می گفت بشین ، و من هم دربست در اختیار گلم بودم ، شبش هم مادرجون و خاله جونش آمدند که دختر گلمون رو ناز و نوازش کنند ، منتظر بودم که فردا هم این روند ادامه داشته باشه ولی خوشبختانه از فردای آن روز از جایش بلند شد و راه رفت وای که چقدر با دیدن این لحظه خوشحال شدم ذوق کردم هورا     هیچ چیز رو نمی شه با سلامتی فرزند عوض کرد

بر خلاف تصور رهای ما خیلی زود راه افتاد و شیطونی رو شروع کرد ، بی خود اینقدر به خودم استرس وارد کردم اوه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
19 فروردین 92 13:40
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید