رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

پرستار جدید برای رها از زبان خودش

1391/3/6 10:12
نویسنده : مامان
77 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح زود وقتی چشمامو وا کردم دیدم بغل مامانی داخل آسانسورم ، تازه یک خانومه هم کنارش وایساده بود . خیلی تعجب کردم ، تعجبآخه همیشه بابایی منو خونه مادرجون می برد. 

 مامانی داخل ماشین منو بغل خانومه گذاشت ، یکم ترسیده بودم ناراحت ولی خیالم جمع بود که مامانی پیشمه لبخند

بعد با مامان جون رفتیم خونه مادرجون ، آنجا دیانا هم بود ، خنده آخ جون دیانا ،هوراباز پستونک منو نگیری .

دیشب مامانم به من گفت برایت پرستار گرفتم ، اما من معنی شو نفهمیدم ، فکر کنم این خانومه ، همونه که مامانی گفته باشه . 

(٢٦/٢/٩١)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)