رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

افتادن دندان شیری رها

1396/5/29 12:35
نویسنده : مامان
74 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به هم دوستان خوب و دخترای گلم

رها جونم بلاخره مروارید کوچولوت در تاریخ 96/5/28 افتاد. دیگه خیلی لق شده بود و من دل نگاه کردن نداشتم خیلی اذیت می شدی و همش می گفتی مامانی نمی تونم غذا بخورم ، شب با همون وضعیت خوابیدی فردا صبح داشتم بهت می گفتم مهد رفتی مواظب دندانت باش و اگر افتاد دور نریز می خوام برات نگه دارم در حین همین صحبتها بودیم و تو داشتی یکبار دیگه به من دندانت رو نشون می دادی همین که داشتم نگاه می کردم زبون زدی و آمد بیرون خنده کلی خوشحال شدیم و سر صبح دنبال دندونت روی کف آشپزخونه می گشتیم گیجبلاخره پیداش کردیم ، شما سر از پا نمی شناختی و منتظر بودی که شب بشه و دندونت رو زیر بالشت بگذاری و از فرشته مهربون جایزه بگیری ، امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدی جایزه ات رو گرفتی ، یک بازی فکر ی ( ده بر یک ) این بازی رو خیلی دوست داشتی و همش بهم می گفتی برات بخرم ، خلاصه خیلی خوشحال شدی و امروز با کلی اصرار بردی مهد کودک ، امیدوارم وقتی میام دنبالت سالم تحویلم بدی و قطعاتشو گم نکرده باشی زیبا برای رونیا جونم هم فرشته مهربون یک سی دی شاد گرفته که نگاه کنه ، امیدوارم که خوشت بیاد.

دوستون دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمهمحبتبوس

پسندها (2)

نظرات (0)