رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

در انتظار افتادن دندان رها

1396/5/21 12:49
نویسنده : مامان
41 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی و الخصوص دخترهای خودم

حالتون خوبه ، امیدوارم که همیشه خوب و خوش باشید ، بلاخره دندون رها جون من هم لق شد ، آخه رها خیلی منتظر این لحظه بود چون می خواد دندونشو زیر بالشتش بگذاره تا فرشته مهربون ( به قول بابای رها ، بابای مهربون خندهنه فرشته مهربون ) براش جایزه بیاره ، تازه فکر می کرد برای هر دندون یک جایزه میارهتعجب و من بهش گفتم عزیز من فقط یک جایزه برای اولین دندونت میاره  نهخنده  ، رها جون دیروز داشتی گریه می کردی و می گفتی بابایی بره هویج بخره که زودتر دندونم بیفته و جایزه بگیرم کلی باهات حرف زدم و قانعت کردم تا آرم شدی .

امان از این وروجکهای کوچولوی من

پسندها (2)

نظرات (0)