رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

وروجکهای من

1395/6/13 10:43
نویسنده : مامان
76 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی الخصوص دو وروجک مامان

می خوام یکم از این دو گل خوشگل خودم بگم از شیطنتاشون ، بزرگ شدنشون و...

گل اولم رها خانوم دیگه برای خودش خانمی شده دیگه چیزی به تولد 5 سالگیش نموده تصمیم دارم تولدشو تو مهد کودک بگیریم ، تو فکرم که برای  تولدش چی بخرم متفکر ، خیلی کنجکاو شده و هر چیزی رو سئوال می کنه و همش به من میگه ، این یعنی چی ؟؟ بعضی اوقات سئوالاتی می کنه که نمی دونم چی جوابشو بدم گیج

خیلی به من وابسته هست ، خیلی سعی می کنم  این وابستگیشو کمتر کنم ، فکر کنم با دادن مسئولیت بهش یکم موفق شدم ،

گل دومم رونیا خانوم که دیگه بزرگ و خانوم شده الان یکسال نیم رو رد کرده ، کارهاشو دوست داره خودش انجام بده مخصوصاً غذا خوردن ، مثل دیروز که یک پارچه زیرش پهن کردم و بشقاب پلو رو جلوش گذاشتم ، دیدم داره با بشقاب حرکت می کنه و به سمت میز تلویزیون میره هر چی بهش گفتم نکن گوش نداد و آخر سر تمام پلوها رو توی فضای حال پخش کرد عصبانی، نمی دونم تازگیها عادت کرده غذاهاشو می بره روی میز تلویزیون می خوره  !! عاشه اینکه یک لیوان بهش بدی و یک قاشق و بهم بزنه ، هر کی آب بخواد اون هم بلافاصله می خواد ، خیلی آب رو دوست داره البته هم خوردن و هم آب بازی رو ، همش دلش می خواد بره داخل حموم و آب بازی کنه ، همش می گه آب بدیدن ، وقتی آب بهش می دم یک کاسه از توی کابینت بر می داره و آب رو داخل کاسه میر یزه و بقیه اش رو هم روی فرش و لباسش و... عاشق پستونک و به قول خودش نی یه ، مهدکودک بهش نمی دن ولی به محض اینکه خونه میرسه نیشو می خواد . اکثر کارهای رها رو تکرار می کنه ، اگه رها جیغ بزنه اون هم می زنه ، بخنده می خنده و... خلاصه مثل طوطی کارها رو تکرار می کنه چند وقت پیش دیدم سی دی رو گرفته و روی سی دی ها می کنه ، مثلاً تمیز شده بعد با لباسش پاک می کنه دقیقاً کاری که رها برای سی دی های خرابش می کنه ، خیلی بچه شادی شده چند وقت پیش باباش خوابیده بود و رفته یواشکی غلغلکش داده خنده عاشق آهنگ و رقصه تا صدای آهنگ می شنوه میره صندلیشو میاره و روش می ایسته و می رقصه ، خیلی وقتها هم تا بره صندلیش بیاره آهنگ تموم شده غمگین

خلاصه این دو وروجک خیلی زودتر از اونکه آدم فکر شو کنه دارن بزرگ می شن ، خدایا همه پدر و مادرها و بچه ها رو سالم نگه داره تا این روزهای خوب رو ببینن

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)