رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

پریدن رها از دایو

1395/5/23 10:03
نویسنده : مامان
100 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان و دخترهای گل و گلاب خودم 

حالتون چطوره ، انشاءالله هر جا که باشید تنتون سالم و روح و روانتون شاد باشه ، دختر های گل من چطورند ، مامانی فدای این دو دختر بره که اینقدر شیطون بلا شدند ، رهای شجاع من هر روز بزرگ و بزرگتر می شه ، هفته پیش ( 95/5/18) جلسه اول از شنای مرحله دوم شروع شده کرد، بعداظهر با رها رفتیم شنا ، رها رو به معلمش ( خانم زهرا یوسف تبار) تحویل دادم و تو سالن منتظر نشستم متنظرآخر های وقت بود که معلمش منو صدا کرد گفت بیا رها شاهکار کرده ، تا گفتم چی شده ، دیدم رها بالای دایو وایساده و دستاشو بالا گرفته ، من که خشکم زده بود تا گفتم رها رو نگذار بپره ، رهای شجاع من پرید ، آخه خیلی دایو بلند بود . همه بهش آفرین گفتند تشویقو از من سئوال می کردند مگر رها چند سالشه ، گفتم یک ماه و نیم دیگه 5 سالش می شه ، معلمش می گه رها استعداد شنا رو داره و دل و جرعش زیاده ، من هم مطمئن هستم در آینده شناگر خوبی بشه ، مطمئنا ورزش شنا رو برای هر دو تاشون ادامه می دم ، به من می گه مامانی خیلی کیف داره ، بازم بپرم خنده

دیروز هم که شنا رفتیم دوبار پرید ، بچه های 14 و 15 ساله که مراحل شنا رو تموم کرده بودند ترسیدن از دایو بپرند، خدایش ترسناکه ترسو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)