رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

کارهای جدید رونیا جیگر

1394/8/23 9:19
نویسنده : مامان
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی ،

رونیا جون این روزها خیلی شیطون شده دختر گل ما دیگه 9 ماهش تموم شده ، وای چقدر زود بزرگ شد ، در عرض سه سوت با غلت زدن از این ور اتاق به او طرف میره ، نمی دونم چرا چهارپا نمی ره ، سینه خیز هم نمی ره ، فکر کنم از اون بچه هایی باشه که یکدفعه راه بیفته ، وای چقدر لحظه اولین قد گذاشتنش شیرینه محبت

کارهایی که انجام می ده : صداها رو تقلید می کنه ، دَ دَ می گه ، دست می زنه ، با لبهاش صدا در میاره ، وقتی آهنگ می شنوه دیگه سر از پا نمی شناسه و دائم خودشو تکون می ده

عاشقه حموم رفتنه ، از کوچیکی اونو داخل وان می گذاشتم دیگه عادت کرده هر دفعه که حموم میره ، یه چند دقیقه ای داخل وان حموم ماساژش میدم کلی کیف می کنه ، دیشب با رها حموم بردمش ، وای داخل وان این دو وروجک چکارها می کردند

الان که دارم این مطلب رو می نویسم باران شدیدی می یاد و دلواپس رونیا هستم ، آخه ماشین دسته منه و رونیا و باباش .... خواستم برم دنبالشون که فهمیدم موش آب کشیده خونه مامانم رسیدن ، وای که چقدر دلم سوخت ، احساس گناه می کنم که سر کارم و....غمناک

خداحافظ تا بعد  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)