رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

دندونی رونیا جون

1394/8/16 10:01
نویسنده : مامان
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی الخصوص به دخملهای گل و گلاب خودم

بلاخره قسمت شد دندونی رونیا جونم رو پنج شنبه ( 93/8/14)درست کنم ، الان نزدیک 2 هفته ای است که دوتا مروارید دخترم نیش زده ولی بخاطره ایام محرم دیرتر براش جشن گرفتم ، خاله جون زلیخا و مادرجونش براش شیر برنج درست کردند ، کلی ازش عکس گرفتیم ، شبش هم سالاد الویه درست کرده بودم ( من و باباش )

رونیا جونم بابایی خیلی زحمت کشید و بیشتر کارهای شام رو خودش انجام داد باید خیلی قدرشو بدونی عزیزم ، راستی کلی هدیه جمع کردی ایشاء لله که مبارکت باشه

راستی رها جون ، اون روز دیانا و خاله فاطی دنبالت مهدکودک آمدن می دونم وقتی دیانا رو دیدی کلی ذوق کردی ناهار هم خونه مادرجون رفتی و حسابی با دیانا بازی کردی ، یکم هم خوابیدی وقتی خاله فاطی عکس خوابیدنتون را  نشون داد از خنده مرده بودم تو رو تخت خاله فاطی خوابیده بودی و دیانا تو نی نای نای کوچیکش ، خیلی جالب بود . انشاء الله در آینده دوستای خوبی برای هم بشین و به خاطره کوچکیتون قاه قاه بخندینمحبت

گلهای من دوستون داریم به اندازه ستاره های آسمونبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)