رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

سید کوچولوها در روز عید غدیر

1394/7/12 9:01
نویسنده : مامان
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان و دو دخمل گل و گلاب خودم

امسال عید غدیر یکم با سالهای دیگه فرق داشت آخه دخمل گلمون هم با ما بود و اولین سال عیدشو تجربه می کرد هر چند رونیا جیگر ما از این اعیاد چیزی متوجه نمی شه ولی حضورش خیلی خیلی شیرین بود ، رها خانم که برای خودش خانمی شده و بیشتر این مراسم رو درک می کنه ، کلی کوچولوهای من هدیه گرفتند البته هدیه هم دادن ، ناهار مادرجونش و خاله فاطی و دایی جون غلامرضا هم خونه ما بودند .

رها خانم که حسابی از خودش پذیرایی می کرد پسته ، بادام هندی و... همش به من می گفت مامان یکی دیگه بخورم ، یکی دیگه اجازهو من هم مجبور می شدم .... امان از دست این بچه های شیطون 

آخر شب هم خونه دایی جونش ( غلامرضا ) رفتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)