رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

روزدختر- روز تولد قمری رها جون

1393/6/6 9:40
نویسنده : مامان
94 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر گل و گلاب خودم 

روزت مبارک عزیزم ،  تولدت هم مبارک عزیز دل مامانی ،خیلی خیلی بزرگ شدی ها ، گل و گلاب من و بابایی هستی ،  دیروز به مناسبت این دو مناسبت برات تخته وایت برد خریدم خیلی خیلی  ذوق کردی ، کلی باهاش سرگرم بودی ، دست و صورت و... کلی مازیکی کردی ، با کلی زحمت دستاتو شستم البته کاملاً پاک نشد ، به من می گفتی الان چطور مهد کودک برم باید بریم حموم تا تمیز بشه 

این روزها خیلی خیلی شیطون شدی از دیوار راست بالا میری ، چند روز پیش دیدم رفتی داخل کشوی کمدت !! از تعجب داشتم شاخ در میاوردم ، یا داشتم ظرف می شستم با یک حرکت آمدی بالای کابینت البته بدون صندلی !!

امان از دست تو وروجک ، بهت میگم تو خیلی وروجکی میگه وروجک نیستم ، من رهام

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

ابجی سجا
6 شهریور 93 10:49
گــر بـخواهــم عشــق را معـنــا کنــم ... مـن فقــط بــا نــام تـــو لــب وا کنــم ... عزیزم ممنون که به وب دخمل من سر زدی