رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

شیرین کاریهای رها

1393/6/3 10:20
نویسنده : مامان
82 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 

خیلی وقته به وب دخمل کوچولومون سر نزدم ، عزیز دل ما دیگه برای خودش خانمی شده ، دقیقاً 1 ماه و چهار روز دیگه ، 3 سالش پر می شه ، وای که چقدر زود گذشت ، انگار همین دیروز بود که عزیز دلمو از بیمارستان آوردیم خونه 

از کارهای خوشگلش براتون بگم که :

1- وقتی آب می خوره می گه یا حسین ، خدایا شکرت 

2-  منتظره نی نی یه ، میگه خدایا ، نی نی ما رو از شکم مامانی بیرون بیار دیگه 

3- به من می گه کی نی نی بدنیا میاد می خوام بهش پستونک بدم  

4- میگه این بابا برام صندلی نمی خره که من ظرفها رو بشورم 

5- حتماً موقع رفتن باباش از خونه هم خودش و هم من باید باهاش بای بای کنیم ، اون هم با دستی که خودش می گه 

6-  موبایل منو میگیره می خواد از من و باباش عکس بگیره میگه دست همو بگیرن ، حالا بخندیدن ، چیک چیک 

7- قدرت بدنی بالایی داره ، و از همه چیز بالا می ره ، البته بعضی اوقات هم زمین می خوره مثل همین دیروز می خواستیم بریم خونه مادرجونش تو آسانسور از دسته آینه داخل آسانسور بالا رفت و با پشت به زمین افتاد و...گریه

سرگرمیهای این روزهاش ، رفتن بعدازظهرها خونه مادرجون و بازی با دیانا ، گرفتن موبایل من بیچاره و بازی کردن پازل و .... که البته من دوست ندارم خیلی بازی کنه ، همش بهم می گه مامانی موبایلتو بده یه کوچولو ، یه کوچولو بازی کنم خودم بر می دارم ، ولی ....

برنامه شبکه پویا رو هم خیلی دوست داره و دائم در حال تماشای این برنامه  ، بعضی اوقات هم که خیلی خسته باشه با لالایی آخر شبش بخواب میره خواب

غذاهای مورد علاقه اش هم ، باقله پلو ، پلو مرغ ، پلو ماهی ، خربزه ، هندوانه ، سیب ، هلو ، موز ، مربای آلبالو - شربت آبلیمو با تخم شربتی  داخلش ، تازگیها آب حلیم برنج و...

دیگه چیزی یادم نمی یاد ، خداحافظ تا بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)