رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

از جیش گرفتن رها

1392/11/29 11:28
نویسنده : مامان
69 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز رها جون دو سال سه ماهش شده ، وای که چقدر با نمک شده ، مثل برق و باد بزرگ و بزرگتر می شه  ، الان چند روزی که دارم کمتر پنپرزش می کنم دیگه وقتشه جیششو بگه ، اوایل یکم مقاومت می کرد و می گفت پنپرزم کن دیروز جمعه (6/9/92) از صبح خونه بودم پنپرزش نکردم ، بهش گفتم اگه جیششو بگه فرشته مهربون براش برچسب میاره ، بخاطره برچشب همش می گفت جیش دارم و من بیچاره همش می بردمش دستشویی ، دیروز برای اولین بار جیششو گفت ، و من خیلی خوشحال شدم بعدازظهر می خواستیم بریم بیرون مجبور بودم پنپرزش کنم ولی مقاومت می کرد و می گفت نمی خوام ، کلی باهاش صحبت کردم که بیرون دستشویی نیست ولی قبول نمی کرد و می گفت خونه که دستشویی داریم خلاصه به هر زور بلا پنپرزش کردم ، خونه مامان جونش که رفته بودیم اونجا هم جیششو گفت و تو پنپرزش جیش نکرد

آفرین به این دخمل قشنگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)