رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

عید غدیر

1390/8/25 10:59
نویسنده : مامان
115 بازدید
اشتراک گذاری

رها جونم، دختر ساداتم عیدت مبارک باشه ، دیروز برای اولین بار روز عید غدیر همه به دیدنت آمدن  مامان جون ، مادرجون و  خاله جونها و عمه  جونها و... ، تا شب همین طور مهمان می آمد  .البته همه دست پر می آمدند ، کادویی بارون شده بودی لباس ، شلوار ، پاپوش ، عروسک و... خلاصه خیلی خوش بحالت شد ، آخر شب دیگه خسته شده بودی و همه اش گریه می کردی ، بابایی می گفت دلم به حال دخترم می سوزه که این قدر معصومه ، خودمونیم ، بابایی عاشقته ، خیلی دوست داره الیته من هم خیلی دوست دارم . زمانی که سر کار هستم دلم برات تنگ می شه ، من و بابایی دلمون می خواد وقتی بزرگ شدی ، دوستهای خوبی برای هم بشیم . ایشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس
25 آبان 90 11:17
وای شه کوشولوه آدم می خواد بخورتش












يكدفعه منو نخوري ها ، آنوقت مامان و بابام بي رها مي شن