رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

یک شب مهمونی

1391/12/22 11:22
نویسنده : مامان
80 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گلم

چند روز پیش ( جمعه مورخ 18/12/91) یک جشن کوچلو بابت ساگرد عقدمون گرفته بودیم ، جای همتون خالی بود ، به رها جیگر که خیلی خوش گذشت ، اولش خواب بود ، وقتی بیدار شد ، مادرجونش و خاله فاطی شو دید خیلی ذوق کرد هورا، وقتی دیانا ( دختر خاله اش ) هم آمد حسابی بازی کردند و سر یک چشم بهم زدن اتاق دسته گلشو به یک اتاقی که توفان آمده ، تبدیل کردند !

صبح روز مهمونی ، من خیلی کار داشتم ،  خوشبختانه رها آنروز کمتر تو دست و پای من بود ، سی دی عمو پورنگ رو براش گذاشته بودم ، و نگاه می کرد و همش به من می گفت قسمت نی نای نایشو بگذار ، هر وقت هم که خسته می شد می آمد سراغ کابینت آشپزخونه ، ظرفها رو زیر رو می کرد ، موقع کیک درست کردن ، چشمتون روز بد نبینه رها ی خوشکل ما هرچی قند تو ظرف بود بیرون آورد و تمام آشپزخونه پر از قند کرد ، من هم که کار داشتم هیچی بهش نگفتم و حسابی کیف کرد.

خلاصه بد از کلی بازی کردن و عکس گرفتن و... آخر شب بدون هیچ دردسری ، آروم گرفت خوابید . 

خوابهای خوب ببینی عزیز ، مامانی فدات بشه قلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)