رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

عقب افتادن تولدم

1391/6/25 10:49
نویسنده : مامان
63 بازدید
اشتراک گذاری

 

نایت اسکین

سلام بچه ها ، حالتون خوبه ، من که خیلی خوبم ، مگه میشه با این مامان و بابای خوبی که دارم حالم خوب نباشه ، همانطور که مامانم بهتون گفته ، چند روز دیگه ، 7 مهر ماه تولدمه ، مامان و بابام می خواستند روز جمعه ، برام یک تولد حسابی بگیرند ، اما چون دایی جون علی ام با موژان جون قرار برن خونه خودشون ، یک هفته تولدم عقب افتاد ، آخه بابایی می گه ، عروسی واجب تره ،

مامانم یک لباس خوشکل برام خریده اما یکم برام بزرگه نمی تونم روز تولدم تنم کنم ، قرار شده اون پیراهن قرمزه ، که مادرجونم برام خریده ، تنم کنم تازه یک عروسک خوشکل روی لباسم هست، اینقدر نازه ه ه ه 

قرار شده یک کفش خوشکل همرنگ لباسم هم برام بخره ، وای که چقدر ناز می شمفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی
25 شهریور 91 18:23
سلام عمه{ م-ح-و-ه}می خواستم بدونم تولد رها کی برگزار می شه و کجا ؟ لطفا بهم بگو چون دوست دارم بدو نم منم دعوتم یا نهمی گم اگه منم دعوتم بهم بگوم چون خیلی خوش حالم.تازه باید منو ببری پارک چون پشمک دومی به دلم مونده.قربان شما{هستی}