رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

صحبت مامان

1395/5/14 9:38
نویسنده : مامان
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای وبلاگی خودم 

حالتون چطوره ، خوبین ، ببخشید دیر به دیر می تونم بهتون سر بزنم ، در گیر کار بیرون ، خونه و.... خلاصه زندگی رو با خوبی و بدیهاش می گذرانیم و خدا رو شکر می کنیم ، از دختر های گلم بگم که هر روز شیرین تر می شن ، رها جون که دوره اول شنا رو تموم کرده و می خواد مرحله بعد رو آغاز کنه ، حسابی بزرگ و خانوم شده ، بهش گفتم وقتی من کار دارم تو مامان خواهر کوچولوت رونیا هستی ، اون هم به رونیا می گه رونیا جونم، من مامانت هستم ها ، مواظبتم ، و...  دیشب سی دی الیسا و آنا رو گذاشته و تو حال و هوای خودش می خوند ، من به باباش اشاره کردم ، کلی خندیدیم ، خلاصه دنیایی داریم 

از رونیا بگم که خیلی شیطون بلا  شده ، وقتی بعد از اداره ، مهدکودک دنبالش می رم ، تا می گن مامانی آمد ، تند تند کیفشو میره بر می داره و به سمت در ورودی میره ، گاهی اوقات هم بدون اینکه به من توجه ای کنه از در خارج می شه ، و من بهش می گم رونیا، رونیا، از زیر می خنده و به راهش ادامه میده 

فرهنگ لغت خاصی داره ، پلو                 لو لو                                 بابا                         بابا

                                     رها               ادا                                    دَ دَ                        دَ دَ

                                    پستونک         نی                                   بله                         نه

                                       آب               آب                                    

                                       مامان           ماما  

عاشق پلو ، نون ، خیار ، بیسکویت مادر هست ، فلفل شیرین ( دیشب متوجه شدم ) ، املت ، ماکارونی ، سیب  رو هم دوست داره ، آهنگ رو خیلی دوست داره وقتی از تلویزیون آهنگ پخش می شه هر جایی باشه به سمت تلویزیون میاد و می رقصه ، یک صندلی کوچیک هم داره ، روی اون می ایسته و می رقصه ، و همه رو مجبور می کنه نگاهش کنن و دست بزنن 

خدایا تو را بخاطره این دو نعمتی که به ما ارزانی داشتی هزاران بار شکر می کنیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)