رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

مسافرت یک روزه

1394/11/7 12:00
نویسنده : مامان
63 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی الخصوص به دخترهای گل و گلاب خودم رها و رونیا

مدتی است به وب گلهایم سر نزدم ، خیلی سرم شلوغه خسته

چد روز پیش مورخ 94/11/3 رفته بودیم ساری آخه دختر خاله بچه ها ( هدی ) از کربلا می آمدن ، خیلی خوب بود به رها خانوم که خیلی خوش گذشت مگه میشه با وجود دیانا و هلیا بهش خوش نگذره !! رونیا جون خودم هم اصلاً اذیت نکرد ، فکر می کردم با وجود دو بچه خیلی سخت باشه ولی خوب کمکی زیاد داشتم  (مامان ، خاله ها و...) شب وقتی شام خوردیم به گرگان برگشتیم

رها جون خودم از روز  قبلش سر از پا نمی شناخت وقتی از مهد کودک گرفتمش ، بهش گفتم الان می خوایم بریم ساری نمی دونین چقدر خوشحالی می کرد ، وای که بچه ها با یک چیز کوچک چقدر خوشحال می شون و دنیاشون چقدر کوچک و قشتگه

انشاءالله که  دنیاشون همیشه قشنگ و رنگی باشه

الهی آمین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)