رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

بی قراری رونیا جون

1394/10/16 8:42
نویسنده : مامان
74 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبم

دخترم رونیا امروز 11 ماهش پر شد و وارد ماه دوازدهم شد ، وای که چقدر زود گذشت . خیلی بزرگ و شیرین شده ، ماما ، با با و دَ دَ رو می گه به شیر هم بِ بِ می گه ، چند تا مکعب را روی هم می گذارم و بهش می گم بزن ، با دستای کوچولوش می زنه و می خنده ، عاشق آهنگه ، و با کوچکترین آهنگی شروع به رقصیدن می کنه .  دیشب دختر گل ما  خیلی بی قراری می کرد یکم سرما خوردگیش بهتر شده ،نیمه های شب از خواب بیدار شد و شروع کرد به گریه کردن ،  فکر کردم گرمش شده و لباسهاشو کم کردم اما دیدم باز بی قراری می کنه ، احساس کردم دلش درد گرفته  از نبات داغ گرفته تا عرق نعناع و... بهش دادیم ولی باز گریه می کرد ، دلم خیلی براش می سوخت ، می ترسم دوباره سرماش شروع بشه وای نه ...غمگین چقدر بده که نمی تونه حرف بزنه

بلاخره بعد از کلی بغل کردن و دور دادن از طرف من و باباش ، ساعت 4 یا 4.5 صبح خواب رفت ، صبح اگه رها جونم منو بیدار نمی کرد خواب مونده بودم ، خیلی دلم می خواست باز بخوابم ولی باید می رفتم سر کار ، بلاخره بلند شدم بعد از صبحانه خوردن من و رها  از خونه آمدیم بیرون

من که می خواستم از خونه بیرون بیام رونیا خواب خواب بود ، خدا کنه دیگه بدقلقی نکنه و حالش خوب شده باشه .

انشاءالله خدا همه بچه ها رو سالم نگه داره چون واقعا هیچ پدر و مادری نمی تونه رنج بچه اش رو ببینه .

آمین یا رب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)