رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

سال نو مبارک

1391/1/5 12:04
نویسنده : مامان
99 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com       niniweblog.com

سال نو رو به دختر گلم و همه دوستای مجازیم تبریک میگم امیدوارم که همگی سال پربرکتی داشته باشید .

niniweblog.com  امسال سال ٩١ با وجود گل زندگیمان، رنگ و بوی دیگه ای داشتniniweblog.com

گل من ، خواستم سر سال تحویل بیدارت کنم اما دلم نیامد .من و بابایی آمدیم بوست کردیم وقتی بیدار شدی لباسهای نو تو تنت کردم ، خیلی ناز شده بودی دوربین آوردم ، سه نفری عکس گرفتیم . وقتی کاملاً سرحال شدی با بابایی رفتیم خونه مادرجون.

هنوز هیچی نشده کلی عیدی جمع کردی ، مبارکت باشه عزیزم           niniweblog.com

 

این روزها به خاطره دید و بازدید عید یکم خسته می شی ،گریه ولی عزیزم اشکالی نداره بزرگ می شی  یادت میره خنده

niniweblog.com

چند روز دیگه هم واکس ٦ ماهگیت رو می خوام بزنم ، می دونم آمپول درد داره و حتماً گریه می کنی ، ولی در عوض سلامتیت تضمین می شه جیگر من .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)