رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

من 5 ماه شدم

1390/12/11 10:43
نویسنده : مامان
82 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من ٥ ماه و ٤ روزم شده ، خیلی بزرگ شدم . یکم هم سنگین شدم ، کمر مامان جونم درد می گیره هی منو بغل می کنه ، آخه من دوست دارم منو بغل کنه تا همه جا رو ببینم ، دست مامان جونم درد نکنه که این قدر برام زحمت می کشه ، خیلی مامانم رو دوست دارم ، اگه شب کنارم نخوابه و برام شعر نخونه ، گریه می کنم .niniweblog.com

پستونک هم خیلی دوست دارم ، شبها باید حتماً بخورم، یک کیفی داره  niniweblog.com

تازه غلت هم می زنم ، یکم برام سخته ولی دوست دارم . niniweblog.com

چند شب پیش هم که برف آمده بود با مامان و بابا رفتیم بیرون و از من عکس گرفتند ، خیلی کیف کردم ولی آخرش دیگه تو ماشین تو بغل مامانم خوابم برد .

تازه یک چیز دیگه ، دیشب هم رفتیم خونه خاله جون زلیخا ، یک نی نی آنجا بود ، اسمش هم هلیا بود niniweblog.com

جونمی جون ، یک دوست دیگه هم پیدا کردم  ، هلیا جون زودتر بزرگ بشو  تا با هات بازی کنم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرشیدا قند عسل
11 اسفند 90 11:05
پنج ماهگیت مبارک دخملی هزار ساله بشی باریکلا به شا که اینهمه مامانی رو دوست داری