رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

دختر شجاع مامانی

1393/9/25 10:29
نویسنده : مامان
76 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان عزیز 

اگه یادتون باشه بهتون گفتم رها رو می خوام ببرم دندانپزشکی ، بلاخره روز پنج شنبه با خاله جون فاطی اش رفتیم ، من که یکم دلهره داشتم ولی خودش خوشحال از اینکه داره میره تو اتاق بازی و... وقتی نوبت ما شد خیلی راحت روی صندلی نشست و دکتر آمپول زد و کار خودش رو آروم آروم انجام داد، من که خیلی تعجب کرده بودم از این همه شجاعت دختر کوچولوی خودم ، آخر سر هم یک پازل بهش داد ، وقتی از اتاق بیرون آمدیم خاله جونش با تعجب به من گفت تمام شد ، هیچ صدایی نیامد و...

بعد همانطور که بهش قول داده بودم یک دسر ( دنت کاکائویی به قول خودش ، سیاه ) براش خریدم 

امروز هم قراره دوباره ببرمش ایشاءالله مثل دفعه قبل اذیت نشه ، قول دادم براش اسمارتیس بخرم 

پسندها (1)

نظرات (0)