رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

روز اول مهر

1393/7/2 9:40
نویسنده : مامان
70 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 

دیروز اول مهر بود و دختر گل ما تو مهدکودک به کلاس بالاتر رفت ، خودم بیشتر  ذوق داشتم البته نگران ... ، یه لباس فرم خوشکل تنش کرده بودم  با یک کفش کتانی صورتی،  مثل ماه شده بود ، وقتی می دیدمش کلی قند تو دلم آب می شد ، چند تایی عکس خوشکل ازش گرفتم ایشاالله بعداً تو وبش می گذارم 

تو دلم می گفتم که به راحتی راضی نمی شه از خانم سعیدی و وجیهه جون دل بکنه آخه نزدیک دو ساله پیش اونها هست ، با توکل به خدا راهی مهدکودک شدیم ، تو مهدکودک در ورودی اش بادکنک گذاشته بودن ، خیلی ذوق می کرد وقتی وارد شدیم همه می گفتند چقدر ناز شده ، با فرم بزرگتر نشون می د ه ، بوس و.... 

اما داخل کلاس جدید نمی رفت ، خلاصه  با کلی صحبت و جایزه های مختلف راضی شد ، امروز مهد کودکشون جشن آغاز تحصیلی رو دارن ، می دونم بهش خیلی خوش می گذره ، مطمئن هستم که خیلی زود به محیط جدیدش عادت می کنه آرام

پسندها (1)

نظرات (0)