رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

رفتن به سینما

1393/6/20 10:33
نویسنده : مامان
63 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی و دختر گل وگلاب خودم

چند روز پیش رها جون خودم  با دیانا ، هستی و خاله جوناش رفتن سینما ، تا فیلم شهر موش ها رو ببینن ، من به دلیل شرایط جسمی ام با هاشون نرفتم ، وقتی آمدن خیلی  خیلی بهشون خوش گذشته بود و همش رها به من می گفت بازم بریم من می خوام با تو برم سینما ، خلاصه دیروز قسمت شد من و رها بریم سینما ، از آنجائیکه رها بعداظهرش نخوابیده بود فکر نمی کردم آروم بشینه ، عزیز دل مامان خیلی آروم بود و با دقت فیلم رو نگاه می کرد گاهی اوقات هم جلو جلو فیلم رو تعریف می کرد ، البته نیم ساعت آخر کمی خسته شده بود و می گفت بریم ، من هم موبایلم رو بهش دادم یکم پازل بازی می کرد ، یکم فیلم رو نگاه می کرد ، بعد از فیلم خیلی خوابش گرفته بود ، به من می گفت مامانی فقط می خوام بخوابم !!! غذا هم نمی خورم ، خوابم میاد

سریع رفتم خونه ، مثل هر شب ، شبکه پویا رو براش گذاشتم ، بعد از لالایی ، گرفت راحت خوابید خواب

تازگیها رها،  با لالایی آخر شب شبکه پویا راحت می گیره می خوابه ، هر وقت لالایی شروع می شه میگه مامانی من رو روی پاهات بگذار ، می خوام بخوابم 

آخ قربون این دختر نازم برم منمحبتبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)