رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

دوچرخه رها جون

1393/3/21 10:29
نویسنده : مامان
81 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی خصوصاً به دخمل کوچولوی خوشگل خودم             totalgifs.com bicicletas gif gif 29.gif

رها خانم ، بلاخره بخت خرید دوچرخه ات باز شد و شنبه 17 خرداد ماه برات یک دوچرخه خوشگل خریدم ، یک دوچرخه مشکی - نارنجی ، برای خریدیدش خاله فاطی و دیانا هم بودن ، از دم مغازه تا خونه مادرجون روی دوچرخه نشسته بودین ، شما جلو  و دیانا پشتت، خیلی ذوق می کردین،   نمی تونستی پا بزنی و من هولت می دادم ، وای فکر کن تو خیابون من و خاله فاطی با دوتا بچه شیطون روی چرخ و....

خونه مادرجون که رسیدیم نمی گذاشتی دیانا جلو بشینه ، و دیانا گریه می کرد و  تهدیدت می کرد می گفت من اصلاً با موبایل مامانم بازی می کنم و تو  هم که عاشق بازی موبایلی ، زودی می رفتی  می خواستی موبایلشو بگیری و... امان از این دنیای شما بچه ها

شب تا ساعت 12.5 شب روی دوچرخه بودی ، صندلی های تو هال رو هم جم کردیم که بتونی راحت بازی کنی ، بابایی خیلی کمکت می کرد یاد بگیری بلاخره آخر شب تونستی ازهال تا اتاق خواب خودت بری ، فردا  صبح وقتی از اداره بهت زنگ زدم ، گفتی دارم چرخ بازی می کنم و بابایی داره بهم صبحونه می ده ، وای چطور بابایی راضیت کرده که  از چرخ بازی دست برداری  و بری مهد کودک ، بماندمحبت

پسندها (2)

نظرات (0)