رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

امان از کم خوابی رها جون

1392/11/23 9:07
نویسنده : مامان
60 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام ، امروز با کلی دعا و صلوات آمدم اداره !! آخه خانم خانمها  ساعت ٧.٥ بیدار شد ، بیدار شدن همانا یک ساعت دیر به اداره رسیدن همان ، پیش بابا جونش هم نمی خوابه همش میگه مامانی ، مامانی آخ قربون مامانی گفتنت برم منقلب

طفلک از آنجائیکه می دونه من صبح می رم اداره ، دلواپسه و همش بیدار می شه ، امروز از آن روزها بود سید جواد هم که پیشش رفت بخوابه ، خانم خانومها اونو از تخت بیروم انداخت گفت تو برو ، مامانی بیاد ، وقتی رفتم پیشش بخوابم ، منو رو بغل کرد که نکنه یواشکی برم ، با سابقه ای که ازش داشتم فکر نمی کردم بخوابه ، ولی نازگلم خوابیدخواب

این هفته به عزیز دلم خیلی سخت گذشت آخه مجبور بودم چند روز اضافه کاری وایسم و عزیز دلم رو تنها بگذارم ، چند روز پیش ، می خواستم ساعت ٤ بعدازظهر برم اداره ، و رها رو ببرم خونه مادرجونش ، ولی اون روز خیلی بدقلقی می کرد و زمانی که می خواستیم ببرمش ، گفت دلم درد می کنه مامانی ، نمی دونستم چکارش کنم ، اولش فکر کردم بهونه داره ، ولی بعدش فهمیدم بعد از رفتن من ، همش گریه کرده گریهو قضیه جدیه ، وقتی آمدم خونه ، همش گریه می کرد و می گفت می خوابم بخوابم و برام لالایی بخون ، و من لباسم رو در نیاورده .....

آن شب خیلی بی حال بود و اصلاً غذا نخورد ،  می خواستم ببرمش دکتر ، ولی چون دکتر خودش نبود ......

بلاخره با مشورت تلفنی یه دکتر داخلی ، گفت که ویروس گرفته و باید دارو بخوره ، آن شب داروشو خورد ، فردا صبح ساعت ٩ صبح بیدار شد ، گفت مامان جون خوب شدم دیگه دلم درد نمی کنه ، و من خوشحال قلب

خودم فکر می کنم سرما خوردگی طولانی مدتش ، باعث این شکم درد و بی حالیش شده بود ،

 بلاخره هر چی که بود تموم شد

راستی امروز ٢٣ بهمن ماه ، باز هم باید تا ساعت ٤ اداره باشم ، قراره امروز عمه جون هانیش بره اونو از مهدکودک بگیره و ببرمش خونه مامان جونش

فردا هم که مهدکودک تعطیله ( بخاطره نظافت آخر ماه) میره خانوم خانومها خونه مادرجونش ، به نازگل ما که بد نمی گذرهلبخند

راستی فردا هم هلیا تولدشه و خونه مادرجون قراره یه تولد کوچولو براش بگیرن ، وای که چقدر به بچه ها خوش می گذره هورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)