رهاسادات  رهاسادات ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
رونیا ساداترونیا سادات، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

نفس های مامان و بابا رها و رونیا

سورپرایز تولد

1392/11/13 12:39
نویسنده : مامان
89 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان وبلاگی

بلاخره روز سورپرایز رسید و همه منتظر سورپرایز بودن ، روز پنج شنبه مورخ 10/11/92 قرا بشد برای دختر گلمون یه تولد بگیریم با یک سورپرایز ...

اتاق ر ا از شب قبلش تزئین کرده بودیم و بادکنکها رو هم بعداظهر روز بعد گذاشتیم دل تو دل یک نفره که رها خانم باشه نبود ، می دونست که همه خصوصاً دیانا و هستی ، خاله جون فاطیش می خوان بیان هورا

سورپرایز را هم بهش نشون نداده بودیم ترسیدیم لو بده ، وقتی همه مهمونها آمدند ، همه منتظر بودن ،  بهشون گفتیم یکم صبر کنن ، بعدش وقتی سید جواد از مغازه آمد ، رفتم لباس خرگوش رها رو آوردم گفتیم این هم سورپرایز ، که تو ذوق همه خورد و همه می خواستن ما دو تا رو بزنن و...

خلاصه دیدیم وضع خیلی وخیمه  ، دیگه سید جواد رفت بالا پشت بوم تا لباس خرسی (  سورپرایز ما ) رو بپوشه ، من هم بعدش رفتم بالا تا در تن کردن لباس کمکش کنم

وای وقتی که آمد همه از خنده روده بر شده بودن ، وای تا اون شب اینقدر نخندیده بودم ، شب خیلی خیلی خوبی بود ، به همه خیلی خوش گذشت ، هستی لباس رو یواشکی تنش کرده بود و کلی باهاش رقصید خلاصه ....

فکر می کردم رها خیلی بترسه ، اولش یکم می ترسید ولی وقتی بهش گفتم این عروسکه و بابایی تو عروسکه ، آروم شد و آخرسر ، سر عروسک رو سر کرد و باهاش عکس گرفت ، اما طفلک دیانا خیلی  می ترسید و با باباش رفته بود بیرون خونه !!!  و همش به دیانا می گفت این عروسکه

راستی شام هم پیتزا درست کرده بودیم که همگی مخصوصا صهبا و خاله جون رها ( خاله جون زلیخا) خیلی خیلی کمک کردن ، دست همشون درد نکنه

حتماً عکس خرسی رو تو وب می گذارم ،

بای بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)